• 31 شهریور 1400
  • 11:36

پیگیری و رضایت تمامی شکایات گردشگری  در ۶ ماهه اخیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان به نقل از معاون گردشگری گیلان: در ۶ ماهه اخیر در سامانه رسیدگی به شکایات تخلفات پیشنهادات انتقادات و اطلاع‌رسانی ۴۵ شکایت از تاسیسات گردشگری ثبت شده که غالب آنها در حوزه هتل‌ها، تالارهای زیرمجموعه حوزه گردشگری ، رستوران ها، دفاتر خدمات مسافرتی بوده است.
آذرپور ادامه داد: این ۴۵ مورد با مدیریت در سطح استان و تعامل مدیران تاسیسات گردشگری استان با مردم تمامی ۴۵ شکایت رسیدگی و رضایت مخاطبین جلب شده است.

او در انتها افزود: هم استانی ها و گردشگران می توانند شکایات، تخلفات، پیشنهادات،انتقادات خود را از طریق شماره گیری ۰۹۶۲۹ در این سامانه ثبت کرده و از طریق معاونت گردشگری استان پیگیری نمایند.

به این خبر امتیاز دهید :